Cześć! Jestem Marek. Postanowiłem założyć bloga, w którym będę dzielił się moimi przemyśleniami o życiu i świecie. Zapraszam serdecznie. Na co dzień zajmuje się programowaniem. Zarabiam w domu, ale około 8h dziennie spędzam przed komputerem. Przejdźmy do rzeczy!




Jak nauczyć się pewności siebie i wiarę we własne umiejętności?
Ten punkt, jest bardzo ważny, żeby odnaleźć swoją drugą połówkę i poderwać dziewczynę bo to według tych kryteriów kobiety będą najczęściej cię znajdowały.
Na początek można jednak z powodzeniem spróbować na portalach randkowych. Są one świetnym poligonem doświadczalnym przed podrywem w prawdziwym życiu. Na temat portali randkowych znaleźć można wiele przychylnych opinii w internecie:
,,Nie mogłam znaleźć miłości, do czasu aż zarejestrowałam się na jednych z powyższych portali randkowych, mój Mariusz jak sam mówi chciał tylko przetestować taki serwis a znalazł miłość na całe życie…”
W związku z tym sam zdecydowałem się również sprawdzić co w trawie piszczy.
Na początku w prawie każdym portalu(prawie to tak z ostrożności) trzeba się zarejestrować. W pierwszych okienkach wypełnia się podstawowe dane o sobie i to właśnie potem w oparciu o te dane będą na nas patrzeć dziewczyny dlatego dobrze zastanów się, co tam wpiszesz.
W internecie pojawia się coraz więcej portali randkowych, dlatego wybór odpowiedniego serwisu nie jest wcale taki prosty, jak mogłoby się wydawać.
Jednym z popularniejszych jest portal edarling. Opinie o nim widziałem ostatnio w tym miejscu

Po wyborze odpowiedniego portalu i ustawieniu w nim wszystkiego możemy zrobić 2 rzeczy(najczęściej) albo przeglądać po kolei profile osób w okolicy po czym próbowania szczęścia w wiadomościach prywatnych. Oprócz tego możemy spróbować tak zwanych gier na chybił traf i wszelkiego rodzaju pokrewnych. Polegają one na tym, że nam, jak i innym osobom pojawiają się zdjęcia losowych osób. Jeżeli my zaznaczymy komuś. Najczęściej serduszko i ta druga osoba zaznaczy nam wówczas można powiedzieć, że zostaliśmy ze sobą dopasowani.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdrowy styl życia w dzisiejszych czasach. Czy jest tak ważny?

Luźny słowotok